MasalAlparslanMom EYMENERDEM Meltem hanıma nezaman randevu alsam stajyerine denk geliyorum 🙄🤷🏻♀️ Bende son kez şeker yüklemesi için yine ona randevu aldım 27sine bakalım hayırlısı. Sadettin bey riskli gebeliklere bakıyo zaten beni başta ona yönlendirmişti ikili test zamanı
EYMENERDEM MasalAlparslanMom evet aynen meltem hanımın genelde stajyerleri bakıyor ben daha 3 şü tarama testini yaptırcam salı günü bakalım omu olucak bilmiyorum renkli dobbler şişlide varmı bakıyo dediler meltem hanım için ama daha soramadım
MasalAlparslanMom yagmurpelit ilkinde belki yüzünü gözünü göstermez güzel poz vermez diye olsa gerek 2. Şans aynı paraya dahil . Sonuçta özel iyi kötü sırf birazda o hatıralar için para dökenlerde var 😊
yagmurpelit MuratZeynepDiner canim nerdeki hastane bu acaba bende perinatlga yaptirmayi dusunuyorum bu erdem hastanesi de radyoloji bakiyrse 300 perinatlg bakarsa 375 dediler nasil bakıyorlar bilmiyorum
yhilalcaglar yagmurpelit önce bi kadın doğuma gözükmek gerekiyormuş canım. Bana o şekilde söylediler bende öyle yaptım.
yagmurpelit Mineszn bnde cekmekiyde oturyrm canim mu cakmak erdemo tavsiye ettiler ama baklim bnde ona gtmyi dusunuyrm
Mineszn yagmurpelit çakmak erdem hastanesi uzman 300tl proföser 375tl çekiyor bende başka araştırıyorum beykoz fsm tıp merkezi 200tl çekiyormuş madenler şubeside aynı fiyat
PnarAkbulut Ben hem şeker yüklemesi hemde renkli ultrason ikisi 320 verdim özelde . Normalde 1 haftaya veriyorlar sonucu ben yarım saate aldım .. Hem cd olarak verdi hareketleri renkli olarak hemde kağıt şeklinde değilde fotoğrafçıda olan fotoraf gibi verdi
MasalAlparslanMom yagmurpelit hemen yapılıyormu bilmiyorumki hem genel kontrol. Hem şeker yüklemesi randevusu almak için gidicem işte. Devlet hastanesi özeller gibi değilki geç şunu yapalım demiyorlar
PnarAkbulut yagmurpelit ben 22. Haftada şeker yüklemesi yaptırdım onun parasını verirken diğerinin de vereyim dedim ikisi de aradan çıktı 24. Haftada renkli ultrasona girdim
SenHepMercimekOlarakKalacaksin MuratZeynepDiner ilk once kadin doguma randevu mu almak gerekiyor nasil yonlendiriliyor perinatologa?
MuratZeynepDiner SenHepMercimekOlarakKalacaksin hayır direk banu hanımın odasına gidip kendisinden alıyorsunuz
PnarAkbulut SenHepMercimekOlarakKalacaksin Canım Esenyurt doğa hospital ben doktorumdan da çook memnunum
1987gokce EYMENERDEM bende hamileliğimin başından beri Etfale gidiyorum valla devlet hastanesi işte napcan. Ama detaylı içim Baltalimanından gün al canım Saadettin hoca bakiyomu bilmiyorum. Özel hastaneye nereye gidiyosun ya da nereye gitmeyi düşünüyosun doğumu devlette yapamıcam korkuyorum çünkü.
EYMENERDEM 1987gokce salı günü randevum var o zaman soracağım doktora geç kalmamak için şimdiden araştırıyorum özelde kağıthanede derindere hastanesine gidiyorum ayda bir falan oda kontrol amaçlı Doğuma daha karar veremedim 3 gebeliğim ve özel hastaneler aşırı pahalı benimde sezeryan mecbur ama devlette yapmayı düşünmüyorum araştırıyorum
1987gokce EYMENERDEM devlet hastanesi canım baltalimanı kemik Hastanesi levent Polikliniğinden kadın doğuma randevu al sonra seni sekretere yönlendirip randevu veriyorlar. Renkli görüntü varmı bilmiyorum ama ozeller bence çok pahalı.
Yaaravulu MasalAlparslanMom yok cnm benım detaylı ultrasondu cumartesı günlerı gelıyo doktor 330 tl 2 hafta oldu