Merhaba kizlar. 3. Ayimiz bitmek uzere cok sukur. 5 ayda detayli ultrasona girildigjni biliyorum. Fakat ozelde cok yuksek miktar istiyorlar. Bir kac sorum olacak. Oncelikle devlette yaptiranlar var mi? Var ise nasil yaptirdiniz? Renkli mj siyah beyaz mi? Cunki devlette aylar sonrasina randevu verildigini duydum. Bu yuzden erken davranmak istiyorum. Birde ozelde yaptiranlar ne kadar yaptirdiniz ve hangi hastane de? Fiyati uyvjn olursa ozelde dusunebilirim. Renkli istiyorum tekrar belirteyim. Uzun oldu ama simdiden tskler 🙃🤗 istanbul ici olursa sevinirim avrupa yakasi 🤔