Ezglkr Kızlar çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor? Bir de çatı muayenesine girip de sorun yaşayan var mı?
Asli Ezglkr 35 haftalıkken oldum o kadar gözümde büyüttüğüm gibi değildi 2 sn sürdü sürmedi kendini rahat bırak ve derin bir nefes al hemen olup bitiyor zaten
anneninbiri Ezglkr ben oldum 3 gün önce çok korkuyordum eşim elimi tuttu çok sıktım kendimi hatta sonra bitti vaginal muayene gibi sakın korkmayın
Leyla_zeynep Devlet Hastanesinde son ana kadar yapilmiyor özelde 38 haftalikken oldum muhane olurken de kendini sıkma nefes egzersizi yap çok rahat geçiyor zaten uzun sürmuyor
Aysen Ben 36da birde 38de oldum bir sorun olmuyor sadece gevşek bırak kendini sıkma doktorda o şekilde daha rahat muayene ediyor.
BurcuEsiklii Benim suan kara kara düşündüğüm bir konu bu. Haftaya kontrole gitcem 36.hafta olcak acaba cati muayensi yaparlar mi diye düşünüp duruyorum cok tedirginim. hakkında iyi seyler duymadım😮
Asli BurcuEsiklii sana haber vermeden yapmaz canım kontrol gününde şu gün çatı muayenesi yapıcam diyor ama her doktorda çatı muayenesi yapmıyor bilgin olsun birde o kadar korkulacak bşy değilmiş 35. Haftamda oldum 2-3 sn sürdü korkma muayeneden sonra bir iki damla kan gelebiliyor oda çok normal
BurcuEsiklii Asli sağol canım bilgilendirdigin için her kafadan bir ses çıkınca insan ister istemez korkuyo iste
Asli BurcuEsiklii haklısın canım herkes farklı farklı konuşuyor bende korka korka gittim ama sadece ileni ittirdiğini hissettim öyle bir acı ağrı olmadı sadece eve gelince tuvalete girdiğimde bir iki kan geldi o kadar rahat olmak önemli olan
BurcuEsiklii Asli dogru canim kendini serbest birakmak önemli. Inşallah ben de zorluk cekmem muayenede panik yapmam
Asli Ezglkr elbette çünkü dr elini baya sokuyor ama oda öyle çok bir kan değil tuvalet kağıdı kullandığında hafif pembe oluyor sonra gelmiyor bir daha zaten
mlssrn Hiç korkulcak bişey yok 15 saniye sürmüyor,benim acı eşiğim çok azdır ona rağmen hiç sıkıntı olmadı 👍🏻 Doktorun yaklaşımı da çok önemli tabii ki
tunayalin Ya muayneden Korkmuyorum da Dr um erkek cok utaniyorum 30+4 hafyaligim ne zaman yapar aceba bugun muaynem var . Ama yapicam falan demedi
Elifnurrr Aysa muayene olduğun gün akıntı artıyor. Doktora sorduğumda normal olduğunu sürülen jelin geri geldiğini hatta bazen az lekelenme bile olacağını normal bir durum olduğunu söyledi. Adet olmuş gibi pıhtı pıhtı gelirse sorun olur dedi. O zaman hastaneye gel dedi