Kızlar sabah kalktığımdan beri kasıklarımın iki tarafında batmaya benzer bir sancı var derin nefes alıp verdikçe 1-2 saniye geçiyor gibi oluyor sonra yine başlıyor. Sürekli kontrol ediyorum nişan geldi mi diye şu anda tık yok ama bebeğin başını vajinamda hissediyorum daha önce hiç böyle olmamıştı. Annem ve kayınvalidem yanımdalar beraber doktoruma gidiyoruz yoldayız şu an kendimi hiç hazır hissetmiyorum doğuma 😭😭