Canım eminim ki çok zordur, çok üzücü ama yukarda arkadaşın da dediği gibi sağlıklı bi bebek değilmiş en azından erken yaşamışsın bunu Allah korusun daha ileriki aylarda 4 5 aylıkken yaşamak daha yıpratıcı olurdu. Dua et, inşallah Allah en kısa zamanda yine hamile kalırsın sağlıkla kavuşursun bebeğine