Anne3434 Kızlar 10subata sezeryan günü almıştık dün kontrolde gece düzenli sancılarım var idi geldik doktor serum verelim dedi şuan hem serum yiyorum hem nst deyim sancım 50-60-70-80lerde dua edin 37+2yim bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım 😊🙏🙏🙏🙏🙏
Bahar2 Anne3434 sağlıkla kucağına alırsın inşallah normal doğum zamanına ulaşmış zaten bebeğin gözün Aydın sezaryen den daha rahat bir lohusalık dönemin olacak emin olabilirsin 🍀🥰
Anne3434 Majorzara daha iyiyim cnm serum iyi geldi sancılarım 40-50-60 bakalım tekrar düzenli gelirse gel dedi
Anne3434 Hiranur 80-100leri bulması lazım gece öyleydi serumla geçti biraz bakalım bide düzenli aralıklarla gelmesi lazım
Hiranur Anne3434 allah bir avazda kurtarsın inşallah benimde şimdi adet sancısı gibi sancı var bide ayaklarım şişmişler korkuyorum hayırlısı inşallah 🙏
Tugbaztrk Anne3434 benımde 11 şubat sezeryanım ama bugun bızde benzer sok yasadık. Eve gonderdı, sabah yıne gıdıcez☺️
Felipe Keske benım bebeğim makat geliş olmasaydı da ben de acı cekip normal doğum yapsam.. ne yaptıysam düzelmedi 😓