Hacer01 8 haftalık hamileyim , geceli bel ağrısından ve mide şişkinliğinden uyuyamıyorum ne yapmam gerek ? Yediklerime dikkat ettiğim halde hazmedemiyorum 😢
Eva41 Hacer01 canım o haftalarda normal benimde aynı o şekilde mide ağrısı çok vardı ve kasık ağrısıda hata gece uyurken yatamıyordum kasık ağrısından doktorum bana normal insanlar 1 2 saate sindirirken hamile kadınlar 3-4 saate sindirim yapar o yüzden mide şişkinlik yapar kasık ağrısıda artık bebeğiniz yavaş yavaş büyüdüğü için o karın kasları falan genişliyor Buda ağrı yapıyor
Hacer01 Eva41 ne yesem geçmiyor şişkinlik hareket ettiğim halde midem tıka basa dolu gibi , ilerleyen zamanlarda daha kötü olacak diye korkuyorum da Allah yardımcımız olsun herşeye değiyor bu heyecan
Eva41 Hacer01 ilerleyen zamanlarda yavaş yavaş geçiyor canım bende şuan 20 haftaya girdim öleceğim kasık ağrısı kalçama vuruyor nefes almakta zorlanıyorum nerdeyse sanırım bebek büyüyor bundan kaynaklanıyor😞