Merhaba bebeğimin gelmesine 2 ay kaldı. İsimli tulum yaptırmak istiyorum ama güvenemiyorum. Sizin aldığınız ve beğendiğiniz bir adres var mıdır bi de ne kadar süre de teslim aldınız? Özellikle nakışlı olanları çok beğeniyorum erkek bebek için tavsiye o yönde olursa sevinirim ☺