CansuGzdeimen Ben hep yüzüstü yatan biriyim. Fakat artık 14+3 oldum yüzüstü yatarken zarar veririm diye yatmak istemiyorum ama bir türlü yan ve yan veya sırtüstü yatmaya alışamadım 😢😢😢 bi sakıncası oluyomudur bilen varmı
Minnosunannesi CansuGzdeimen yatabiliyoken yatsana sen . Ne kadarda özledim 😢 bebek rahatsız olunca seni yatırmıyor merak etme göbeğinin çıkması lazım önce . Ben 20 ye kadar rahat yattım
Kbra96 CansuGzdeimen aynı şekilde bende sürekli sırt üstü ve yüz üstü uyuyan biriydim ama hamilelikte ikisi de sakıncalıymış sadece yan yatabilirmişiz 24+3 hamileyim oğlum olcak inşallah ama uyku uyumayı unuttum diyebilirim
Osse CansuGzdeimen ah ah keşke sadece derdim yüz üstü yatabilmek olsa ne yazıkki ne yüz üstü ne yan ne de sırt üstü uyuyamıyorum hiç bir şekilde uyuyamıyorum canım kıymetini bil bu günlerin 😊
Aden CansuGzdeimen zaten bebeğin rahatsız olunca seni mutlaka uyandıracaktır korkmanıza gerek Yok bende sizin gibiydin 28+6 haftalık hamileyim bırakın yüz üstü uyuma isteğini hiç bir şekilde uyuyamıyorum uykuyu unuttum resmen zamanınız varken değerlendirin
ZeynepDemiraglar CansuGzdeimen bende çok ozledım yuz üstü yatmayı yatınca top oluyorum sankı Genelde sol tarafa yatmak öneriliyor ve sag tarafa yatınca mıdem çok bulanıyor Gece yatakta dolanamıyorum bıle rahat rahat ahh ahhhhh
eliferdem CansuGzdeimen Canım bende 16+4 haftalığım..Sadece yüzüstü uyuyabiliyrum..Ama artık öyle de raht edemiyrum bişey olur diye..Sürekli uyanıp pozisyon değiştryorum..Napalım sağlıkla gelsinler de biz birax uykuszlk yaşyalım..
Adhnsema CansuGzdeimen CansuGzdeimen canım bende sağ yada sol tarafıma yatıyorum ama tam yan duramadığım için karnıma baskı yapıyorum yastık koysamda bi faydası olmuyo sabah kalktığımda karnımın üzerinde buluyorum kendimii 😔😔