Merhabalar sevgili hamileler 38 haftalikken çatı muayenem olmuştu doktor çatımın dar bebeğimin kafasının kanala yerlesmedigini söyledi sezeryan öneriyorum demişti 30 ocak perşembe gününe kararlastirmistik ama benim kuzum 29 ocakta gelmek istedi hiç sancim yoktu 29 ocak sabahı suyum geldi ve kanamam başladı doktora gittik yatış yaptılar spinal sezeryanla oğlusum 39. Hafta da doğdu ve şimdi göğsümde uyuyor Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah