Berrasiner ben ikisindende spinal oldum özellikle istedim. İlki meğer sorunsuzmuş şimdi anladım işte, tansiyonum çok düştü ameliyat sırasında sıkıntı yaşadım, daha çıkmadan titreme geldi odaya çıkardıktan sonra 1 saatte yukarıda istemsiz titredim. Öncesinde sondayı odada takmak için zorladılar canımı yaka yaka, ben dedim böyle birşey görmedim zaten aşağıda uyuşturacaklar zorlamanın ne anlamı var. Canımı acıttılar yok yere, şimdide gaz sorunum var çıkaramadım hala çok acı veriyor. İnşallah geçer. İlki bunun yanında hiçbişey değilmiş