momsss1 Kızlar selam biraz önce birden eşofmanın biraz ıslandı ve hemen WC ye gittim pembe leke gördüm çamaşırımda hafif renk pembe yuvarlak bir şekilde ıslaklık birde sizce bu nedemek sabah doktora gideceğim ama hemen şimdimi gitsem çok üzgünüm şuan
Lacivertli_kelebek momsss1 Benim de 13 haftalıkken 2 defa farklı günlerde lekelenme gelmişti peceteyle bı iki damla doktoruma sorduğum da herşey normal bida olursa yatralim seni demişti şükür bida olmadı bence acile falan git
momsss1 Lacivertli_kelebek Eva41 Deletedmom137 canım gittim doktor herşey normal dedi hiç bir sıkıntı yok kılcal damar çatlamış olabilir rahim gerilmiş olabilir üzülecek bşy yok herşey yolunda dedi ama yinede o lekelenmeler canımı sıkıyor. Sabahta oldu çünkü :(
Deletedmom137 momsss1 geçmiş olsun canım bişey olmadığına sevindim yatıp dinlen iş falan yapma progestan vermedimi
Lacivertli_kelebek momsss1 Geçmiş olsun kuzum dikkat et stres yaparsan daha kötü olur bebişin Allah a emanet kuzum üzülme sen☺️
Eva41 momsss1 canını sıkma birşey yoktur o zaman karnın genişliyorsa yine kanaman olursa doktora görün
momsss1 Deletedmom137 ilk 3 aylık süreçte veriliyor ama 3. Ayı geride bıraktık ve kanama şeklinde olmadığı için şuan vermeyeceğim dedi canım
momsss1 Eva41 WC ye gidince her zaman değil ama oluyor doktor olabilir korkma bebekte iyi dedi ama ben panik yapıyorum haklı olarak ya bşy olduysa şimdi diye insan takıyor kafasına
Eva41 momsss1 yani tabi takmaz mı doktor öyle diyorsa sorun yoktur canım sıkma canını Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin🥰
momsss1 Eva41 şimdi telefonda konuştuk doktorla peçetenin resmini gönderdim Progestan almamı söyledi umarım daha kötüye gitmem 🤧