Yasemindemirtas Adetim 11 gün gecikti 9 gün gecikmede kan testi yaptırdım sonuç negatif. Evde gebelik testi yaptım sonuç gene nehatif bugün 12 Gün bi umut olmayı bekliyorum. Kanda 8. Gün çıkmama gibi bi olasılık var mı ? Basına böyle bisey gelen oldu mu ?