Arkadaşlar 3 gündür sancım vardı bu arada 2. gebeliğim ilki sezeryan Dı sabah sancılar baskı vardı kontrole geldim 1 cm açıklık vardı sancılarım çıktı acil sezeryana alındım kızımı görmeden küveze aldılar başka hastaneye burda kuvezde yer olmadığından kuvezde olma nedeni ciğerleri gelişmemiş solunum sıkıntısı var benim için yawruma dua edin Allahım sağlıkla kucama almayı nasip etsin inşallah 🤲😪