kizlar ben o testi yapiyorum iki aydır geçen ay kimyasal gebelik oluştu bu ay yine aldım bir hafta önce çift çizgi görmüştüm ama bugün yaptığım kadar kalin değildi çizgiler ben yinede değerlendirdim ama asıl yumurtlama bugün benim merakım ben bugün yumurtlamayi gördüm adete 4 gün kaldı yumurtlama geç olduğu için adette gecikirmi normalde adete bir iki gün kala test yaparım diyodum ama böyle olunca napcam bilemedim merak ettim ebru hanımada yazdım ama kadında yoğunluktan görmüyor hemen haklı olarak sizlere danışmak istedim