Kızlar yaşayan varsa bi akıl versin ltften Kardeşim haziranda evlendi çocuğu olmayınca görünmüş rahim filmi çekmişler doğuştan yarım rahimliymis ve o da iyice yapışmış bi aletle iyice açmışlar inş doğal yolla gebe kalır çok üzgün ve daha 18 yaşı iki ay kaldı olur mu bebeği kimseye demiyorlar bana bile doktor sürekli yatması gerek gebe kalırsa serklaj atilmali ve düşük erken doğum riski de çok yüksek altı yedi ay kalsa sukredin demiş allah kimseyi evlatsiz bırakmasın bebekleri de çok severdi