Eva41 Kızlar bugün 20 haftaya girdik sevineyimi üzüleyim bilmiyorum çok fena kasık ağrısı oluyor ara ara batma şeklinde vajinaya vuruyor bazen veya çok uzandığımda kalçaya atıyor ağrı bı haftalar da bu tür ağrılar normal mi bebeği hissediyorum artık ara ara ama bu ağrılar iki gündür beni mahf etti acaba bebek büyüyor rahim genişliyor ondan mı bu ağırlar 🤔
ARNN Eva41 selam canim bendede oluyor o agrilar ama dokturuna bir sorsan belki muayine etmek ister rahim buyuduyu icinde agri oluyor ama doktoruna soylemende fayda var eger seni cok rahatsiz ediyorsa
prenses_annesii2603 Eva41 bebek büyüdükçe rahme baski yapar onun agrisinı çekiyor olabilirsin canım sürekli uzan dinlen fazla ayakta kalma
Tugbakarciga Eva41 bende 20 deyim. Bugün ilk defa sanki adet sancısı gibi ağrım oldu. Sanki bu ağrı sonrası kanama başlayacak gibi hissettim. Çok tedirgin oldum. Bebeğimi de hissediyodum. Annecim hareket et de içim rahat etsin diyorum
prenses_annesii2603 Eva41 doğrudur canım ya herkeste hamilelik farkli oluyor Rabbim kolaylık versin dayanamacak gibi olursan mutlaka doktoruna görün canım
Eva41 prenses_annesii2603 öyle yaparım olmazsa nefes almakta zorlanıyorum şuan uyuyamıyorum o derece genelde karnım büyüdüğü zaman öyle oluyor cidden herşeuin bir zorluğu var hiç te kolay değil Allah yardım etsin can taşıyoruz
Mom46 Ben 24 olcam gece yarıları uyumak haram oldu ağrıdan , baskıdan ,tekmeden gün geçtikçe daha çok ağrılarım oluyor ya heleki birde uykumun gelip yatakta döne döne uyuyamamak çok zorr🥴🤯😐
Pnarvrl Bebek yukari çıktıkça gaz sancisi cok oluyor organlar sıkışıyormuş. Arada benim de oluyor karin bolgesini sicak tutmaya calisiyorum yoksa anlamiyoruz ama en ufak seyde agri başlıyor
Happymama Eva41 20 li haftalarda basladi kasikta baski gibi sanki bicak saplaniyor.sonra karin belirgin oldu 24 e gelince artik sabah rahattim ama aksama dogru mideme yani gobek deligi ustu dokununca agriyor hassaslasiyordu. Gaz doluyor bebete alttan sıkıştırıyor. Siddetli bi agrin olmadiktan sonra korkma buyudukce agri gobekte gerilme rahimde buyume hepsi oluyor. Bu arada kabizlik problemimde var kan ilaci mahvetti beni.
Eva41 ARNN aslında pekte yormuyorum ama genelde karnım büyüdüğü zaman bu ağrıları çekiyorum çünkü ne zaman bu tür ağrı çeksem bi kaç gün sonra karnımın çıktığını görüyorum
Aysegulck Eva41 magnezyum kullan ben magnol adında magnezyum vitamini kullanıyorum kullanmadan önce bel ağrısından iş yaparken çok zorlanıyordum şimdi çok rahatım tavsiye ederim