merhaba, doğumunuzda anestezi nasıldı, ilk yürüyüş karna bastırıldı mı? keşke biraz detay verseniz :)
bir de şehir hastanesinde sizi doğum yaptıramayız gidin mi dediler ben anlamadım.
ben de eryamanda oturuyorum, özel eryaman hastanesinde doğum nasıldı ne kadar ücret ödediniz?
takipli hastasımıydınız doktorun?
yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim.