tugbacelik 20li haftalarda başladı benim şu an davul gibi ve 38den 40 numaraya büyüdü hatta 41numara daha iyi olur olsa🙁 doktorum tahliller yaptı herşey normal çıktı " bazı gebelerde böyle oluyor" dedi en sonunda.
Bu arada şişlik sadece ayağımda yok yüzümde ve ellerimde de var hatta elimde bu yüzden sinir sıkışması oluştu uyuşuk .Nöroloğa gittim "karpal tünel sendromu" teşhisi kondu bileklik verdi ,ilaç bebişe zarar verir böyle idare edin doğum sonrası geçmezse tekrar gelin dendi.