ED1802 ben de preeklampsi nedemiyle 37. Haftada acil sezaryen oldm ama 12 haftadan anlaşılmaz ya abartmş doktorun, şimdi 2. Gebeliğim 13 haftalığım bende tekrarlama riski olduğu için kan sulandırcı kullanıyorm. Hamur işi, tuzlu yağlı tüketmiyırm fazla ve kilo almamaya çalışıyorm. Korkma takibi yapılınca bir zararı olmaz, belki de yoktur bile öyle bşy
stres tansiyonu yükseltie zaten hiç kötü düşünme
bak benm olma riski cok yüksek ama hiç düşünmüyorm, allaha emanetiz rabbim sağlıklı kucağıma aldırsn diyorm hep