Esme bana da olmustu bıraz pımpırıklı oldugum ıcın hemen acıle gıtmıstım hatta ac bırakmıssın bebegı dedıler bır kasık nutella yıyorum hareket hıssetmeyınce sol tarafıma yatıyorum eger karnım sert degılse durtuyorum doktor oyle dedı cunku ben burdayım dıyor bebıs bır deneyın ıstersenız uzun sure ayakta kaldıysanız yorulduysanız ara ogun yapmadıysanız oluyormus oyle