Mihranyesim Kozlar bugun tetenoz asisinin 2 dozunu oldum normalde bebegim cok hareketli ama bugun igneden sonra neredeyse hic hareketlerini hissedemedim bu arada 27+1 haftaligim basina böyle bisey gelen var mi
Svdaa Mihranyesim geçen hafta yaşadım hatta doktora gidicektim gitmeme gerek kalmadı oluyor yani canım bende korkmuştum normale dönüyor bebek 🤗
Yenianneadayi2208 Mihranyesim evet ben ilk dozunu oldum henüz ve aynı durumu yaşadım ilk gün hareketliydi 2. Gün kesildi.3. Gün minik minik çok nadir aralıklarla yeniden hareket etmeye başladı.Tetanozds normal bir durum ama zannedersem.Yine de içiniz rahat etmezse sağlık ocağında kalp atışlarını dinleyin isterseniz ya da kendi doktorunuza bir görünün