Lamelif Bacağımda kramlar ve bel ağrım olduğu için doktor kullan dedi ama kanda magnezyum eksik mi diye bakmadı. Kullanan var mı eksik mi değil mi diye size bakıldı mı? 29+1 haftalığız bu arada
Kbra96 Lamelif bende 24+3 haftalığım bana da verildi aynı şikayetlerden dolayı ve banada bakılmadan verildi
Sevilayyy Lamelif banada doktorum verdi bişeye bakmadan canım direk verdigine göre sıkıntı yok demektir
Elifrana Lamelif kramplar başladığı zaman her hamileye veriliyor magnezyum. İlk aylar folik asit ya da vitamin verirken de vücudumuzdaki vitamin miktarlarına bakmadılar sonuçta
Asli Lamelif agrilarin basladiginda veriyor dr genelde benimde sirt agrilarim coktu 30. Haftada verdi hergun 1 tane kullaniyorum agrilarim dindi gecmezse gunde 2 kullan demisti suan 37. Haftadayim agrilarim olmuyor sukur
Esrelf Lamelif canım ben sordum da doktoruma rutin her gebeye veriyoruz dedi. Koruyucu olarak veriyorlar. Magnezyum eksikliği kasılma ve kas krampları yapıyor ya. Ben günlük alıyorum. İyi olduğum zamanlar bazen gün aşırı alıyorum. Normalde günde bir defa kullanmam lazım.
Yaren_derin Lamelif canımm kesinlikle kullan derim ilerleyen haftalarda o kramplar uyutmuyor bile ben neler çektim günlük 2 ye çıkar dedi doktorum ondan sonra rahatladım