Aslima ikisindede kullanılıyor canım dozu ayarlarsan normal doğumda ağrıyı geçirmek kadar enjekte edip normal doğum yaparsın sezaryendede yine fazla doz kullanılarak hissizlik oluşturup sezaryen yaparsın epiduralin artısı bi ağrı kapsülü var pompaladılar ağrı kesici pompalıyor vücuda ağrı hissetmiyorsun doğumda