Ben varımmm onlar batıda ben dogudayım birde büyükşehirden küçükşehire gelmişim aileyi mi özleyeyim arkadasları mı yoksa sosyalliği mi bilemedim ama her sene iki kez mutlaka gidicem aileni bol bol ziyaret et .he birde eşimin aileside bize ızak sayılır ama ayda 1 görüyorum kendi aileni senede 2 kez gör ama onları her ay kötülükleri olmasa bile insan sinir oluyor yemek falan gözümde değil sosyalliğimi özledim cevremi özledim 😢😢