Aydeniz09 Kızlar ne zamana kadar folik asit kullandınız? Ve bir gün kullanmayı unuttum birşey olur mu?
pink01 Aydeniz09 olmaz ben 12. haftada bıraktım ksfama göre değil doktorun demesiyle tabi sonrs başka vitaminlet başlıyorlar
Nisanhikaye Aydeniz09 canım ben gebeliğimin 7 haftasında kullanmaya başladım tam 1 ay hiç bir şey de olmaz ben de bazen unutuyordum folik asit bebeğin gelişimi için çok iyi 😘
Bebiskomm Aydeniz09 ben 5.haftamdan 12.haftama kdr regenesis max kullandım bi gun kullanmasan bisi olmaz nolcak yani. 12.haftada doktor kesti 12.haftadan snra zarar dedi fazlası 🎈
MehtapSevim Ben doğuracam nerdeyse daha yeni bıraktırdı doktorum herkesin farklı oluyor kimseyle kıyaslamayın kendinizi ama bir gün unutmakla da çok bir şey olmaz takviye vitamin zaten folik asit