Suan 23 haftaligim ve gebeligimin 6. Ve 17.haftalarinda kanamam oldu kahverengi akinti seklinde progestan fitilde kullandim ignede genelde o donemi yatarak gecirdim ama doktor yat filan demedi ben korktugum icin kalkamadim.bebekde sıkıntı yoktu şükür. Mutlaka git igneeye ilaca basla ama korkma ben öldü icimde diye cok aglamistim ama sapasaglamdi