beyzanur06 20 haftalık gebeyim zona hastalıgı gecirdim kan degerlerim sınırda cıktı bebegimin riski var tekrar kan alındı bol bol duaya ihtiyacım var arkdaslar dualarınzda benide unutmayın 😞 Basına boyle birsey gelen oldu mu sınırda olupta riski atlatan varmı
HumeyraKarakurt beyzanur06 MERHABA ÖNCELİKLE GÇEMİŞ OLSUN,ŞİFA OLSUN HER DUA VE SALAVAT🙏100 TANE SALAT-I TEFRİCİYE OKUDUM.DİLERM ALLAH ŞİFA VERİR SİZE VE HEPİMİZE🙏
Gulhilal beyzanur06 kan degerlerim sinirda cikti derken.hangi degerler.enfeksiyon belirten degerlermi.hangi testler yapildi.
beyzanur06 Gulhilal evet risk olabilir de olmayabilir de 0.8 çıktı kan degerim sadece kan alıp baktılar sınırda çıkınca bidaha kan verdim cuma sonuc alıcam bugunde ayrıntılı ultrasona girdim cok sukur rabbime ultrason sonucum guzel hersey yolunda ama ultrason uzmanmda bi ay sonra tekrar bakalm dedi detaylı rahatszlıgn gec etkisi olursa diye kontrol amaçlı
Gulhilal beyzanur06 bende zona gecirmistim hamile oldugumu öğrenmeden once.cildiyecide kdin dogumcuda bi zarari olmaz bebege demisti.test falan yapmadilar bana
beyzanur06 Gulhilal varisella zoster Ig G varisella zoster Ig M test adı bu canm G olan benim daha once su cicegi geçirip gecirmedigimi gosteriyor M olanda bebekteki riski ben daha once su cicegi gecirdigim icin bebegin degeride sınırda cıkınca doktor ikinci kez sadece bebegin degerine baklması icin kan istedi verdim
beyzanur06 Gulhilal cildiyeci krem yazdı bana sadce test yapmadi bseyde sylemedi bebege dair kadn dogumcumda %20 risk olur dedi ama benm heryerimde ckmadı sadce gogsumde dort bes sivilce gibi cktı oda cildiyecinin verdgi kremle kurudu gitti doktor cok yogun gecirmedgim icin %90 temiz cıkar sonuc dedi ama yinede kontrol altına aldı
Gulhilal beyzanur06 aynen benimse karnimin sag tarafinda ufak bi bolgede çıkmıştı.insallah sag salim dogururuz.
Gulhilal beyzanur06 ben doktorlarin yaptigi araştırmalari yazilari okudum bi zarari olmadigini yaziyodu yani su zamana kadar zonanin bebege zarar verdigine dair bi yazi okumadim.o yuzden icimde rahatlamıştı yani ama sizin doktor böyle seyler soyleyince bende bi tedirgin oldum açıkçası.
beyzanur06 Gulhilal doktorda %20 risk olur bu hastalkta dedi uzman doktora ultrasona gittim oda ayrntlı bakti herhangi bisey varmı diye temiz çıktı bi ay sonra kontrole cagrdı bidaha bakalm hastalgn gec etkisi olursa diye bakalm ne olcak