Yaprak2019 Arkadaslar merhaba, 13+5 haftaligim doktor bebegimin 1 hafta onde oldugunu soyledi, bu ne demek oluyor ? Dogum tarihini etkileyen bir sey mi acaba ?
pink01 Yaprak2019 hayir gelisimi 1 hafta önden gidiyor ama onu değil senin son adet tarihini baza alıyorlar dogumda
Muneweralp Yaprak2019 buna çok takılma 2 haftadan fazlası sorunmuş zaten son ana kadar sürekli değişiyor biraz geriden biraz önden o beslenmene göre değişiyor şuan normal korkmana gerek yok benim bebeğim 36+3 haftalık ama ultrasonda 38 haftalık gösteriyor gelişimi 29 haftalıkkende 28 görünüyordu kafana takma yani iyi beslenmeye devam et içini ferah tut
M-o-r-58 Yaprak2019 ilk bebeğimde bizede 1 hafta ilerde demişlerdi. Şükür sorun çıkmadı takvimdeki tarihte doğum yaptım 😊 hızlı gelişiyor bebeğiniz maşallah. Şimdi ikinci bebeğim geliyo daha 6. Haftadayız. Ultrason da zor göründü henüz bakalım 🙄kesede ben göremedim doktor gördü 3 hafta sonra kalp atışını duymak için gitcez bu seferkinin hızlı büyümeye niyeti yok sanırım 😄
wita Yaprak2019 ben 35 haftaligim 37 haftalik gozukuyor yarin 36 olucam bakalim cuma kontrolum var doktorum ne diyecek 😂
Fann_em Muneweralp bende 36 haftalkken ultrasonda 38 çıktı hangisi doğru şimdi bu programa bakınca 37 oldum , ultrasonda 39 1 haftammk kaldı doğurmama yoksa 3 hafta mı kafam karıştı anlayamıyorumm biriniz açıklk getırse😟
Degisken Hiçbir sorun değil korkmayın. İlk gebeliğim 2 hafta öndendi. İkinci gebeliğim 1 hafta geriden geliyor.
haticekaplan Benımkisi 2.5 hafta ilerden gidiyordu doktor yüzde 70 gebelık sekeri olabılır dedi ama cok sukur hiç bişey cıkmadı şuan 34 haftalıgım hala 2 hafta ileride doğumun gününü değiştirir mi orasını bilmiyorum 🙈 uygulamalarda 11 mart ama doktor subat sonu geleblır dedi
wita haticekaplan gecen hafta doktorum bebek birden 1 haftada 500 gram birden almaya baslayinca kizdi banada seker olabilir falan dedi ama sekerim cikmadi testler normal cikti 2 hafta öne atmis kendini