Deletedmom0089 Tbakc yaa bizimde öyle 10 yıldır evliyiz yaklaşık 10 yıldır Eftelya var aklımızda. Çok kararsızım Belis olursa kızıma haksızlık yapmış gibi hissediyorum 🙈🙈 Belis’ten de vazgeçemiyorum 🌸