Canım 8. Haftama hirfim dün pembe kan geldi hafif doktoruma gittm hemen. Bu durumda zaten ultrasonla bebeğe bakıyolar kalp atışlarında sıkıntı yoksa biley olmaz o yerleşme kanamasıdır. Bana önlem amaçlı progestan yazdı sabah 1 aksam 2 fitil olarak kullanmaya basladım 12hafta bitrne kadar kullanıcam . Bişey olmaz diyip geçme lütfen kanama oldugu zaman doktorun mutlaka bebeğine baksın gelişiminden anlşılıyor zaten biley olup olmadığı . Bi de kanama oldugunda kesinlikle ilişkiye girmemen lazım eğer giriyoduysanız. Tetikleyebilir çünki. Otur veya yat bol bol imkanın varsa