Snd_dzgn23 Mhtp41 squat ,merdiven inip çıkma , bol yürüyüş ve çömelerek yer silme diye biliyorum ben doğum anına açılma içim ise Meryem ana otu suya konuluyor doğumdan sonra çıkarılır ki rahim toparlansın ben de öyle yapacam 😊
busragrgn Mhtp41 canım ben de 39+2 oldum ama 1 parmak açıklığım var ve sancım da yok. Böğürtlen yaprağı çayı aldım demliyorum kabuk tarçını kaynatmadan içiyorum ama yok bence bu böyle olmayacak🤣 ayrıca kızım kordon dolamış boynuna. 40+0 da randevum var bakalım.
hunilimom Mhtp41 ben denemedim ama deneyen gören var ben merdiven çıktım herşey yaptım olmadı ne şancı ne acıklik 😂 en son ilişkiyi denedik ert3si gece doğurdum 🤣
Mhtp41 busragrgn hadi yaa geçmiş olsun cnm benim allah bi avazda kurtarsın kavuştursun yavruna inşallah
Zynpmasalim busragrgn bende 38 haftalık oldum hicbir belirti yok ne yapsam acaba.benim kızda kordon takmış boynuna çıkarmıyor da.simdi içsem faydası olur mu acaba
Nurane001 Merhaaba arkadasalar .37 sizde adet agrisi bel agrisi gibi agrilar oluyormudu hic.boyle dogum agrisi deyilmi ki? Ara sira oluyir
Mhtp41 Fatmacbc1997 aynn canim allahım sağlıkla kucagimiza almayı kavuşmayı nasip etsin inş bekliyoruz
Gzd2106 Mhtp41 kizlar ben 37 haftalik hamileyim ama bugun sancim var biraz ve ishalim ama ne su ne nisan hic bisey gelmedi sizce doktora gitmalimiyim
hunilimom Zynpmasalim cumartesi birlikte olduk pazar gecesi suyum geldi öğlene dogurdum spermlerin rahim ağzını yumuşatıyor doktorlarda son haftalarda öneriyor ama enfeksiyon riskli olur felan o amana birşey diyemem ama normal zamanada öneriliyor kendini rahat hissettiğin pozisyonda 🙊
Fasulyeninannesiii Mhtp41 canim ben kendim tavsiyelerimi soyliym sana 37. Haftadan 39 a kadar tarcinli su ictim sanci yapiyo ama acilma vs yapmiyo bu duzensiz sancilar da seni rahatsız etmekten baska ise yaramiyo hurma da yedim iliskiye de girdim gunde 5 km de bazen 10 km yurudum ama Rabbim ne zaman isterse ozaman oluyo hicbirinin faydasi olmadi 39+3 de suyum bittigi icin zorunlu sezaryen oldum kendi kendime diyorum ki keske 40 vrya 41. Haftaya kadar bekleseydim zorum neydi ki ? Cok sabirsizdim ama inan geciyor zaman sabret bebegin ve kendin icin ❤
Mhtp41 Fasulyeninannesiii teşekkür ederim allah razı olsun aynen tabi geleceği zamanı biliyor onlar allahın izniyle bekliyorum sabirla☺