Yesmckmk Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim ve troid yüzünden üç düşük yaptım. Dördüncü gebeligim TSH değerlerim çok yüksekti ilaçla düştü şükür. Ama en son 0,54 çıktı ilacı 75 mcg ye cekti bi sorun olmaz değil mi bu değerle korkuyorum artık
Minnosizmmm Yesmckmk benimde yüksekti ve aynı 75 lik kullanırken 0.16 oldu sonra doktor 50 ye çekti şuan 36+5 iz hiç bir sorunumuz yok çok şükür korkma canım sende