Mrb arkadaslar dun sabah ikinci bebegimi spinal sezeryan ile doğurdum ilk ise yedi yil önce genel anestezi ile olmuştu hamileliğim cok iyi geçti beslenmeme dikkat ettim hareketlerime dikkat ettm 38+5 e kadar agrisiz sıkıntısız geldim ilk dogumda acilma olmadığı için sezeryan olmustum bunda da ayni sekilde ne sanci ne acilma hic bisey olmadı spinal konusunda doktorum ikna etti genelden memnun oldugum icin yine oyle olsun istemistim ikisininde artilari eksileri var tabi ama ben bu dogumda kendimi cok kastim biraz o yuzden problem yasadm problemde su bebegin cikacagi an bastirma islemi yapilirken bana hareket etme kasma kendini dediler ben dinlemedim sag kolumu hareket ettm dogum sonrası sag tarafıma surekli şiddetli kramplar girdi onun disinda guzel geçti 4-5 saat sonra tamamen his geldi sekiz saatin sonunda ayaga kalktm bele yapilan igne acitmadi ameliyat 15 dk ya surdu ya surmedi hic bir his olmadi tabiki esimde girdi doguma bebegi gorme ani mukemmeldi ikimiz icinde sacli kara bir oglan cocugu buyutmusum 9 ay karnimda 😊 aklima baska bisey gelmedi sorusu olan varsa alabilirim 😆