GamzeBetul canım 21 haftalıkken bende de vardı erken doğum riski var iki kere ayrıntılıya girdim gebelik şekerine baktırdım hicbişey çıkmadı yorma kendini yorulduğun zaman sancın olur ben yinede tedbir amaçlı şekeri kestim bide kepek ekmek falan yedim suan 27.haftadayım kontrolde doktorum suyun azaldığını söyledi