Lsbebisim geçmiş olsun bebek büyüdükçe rahimde büyüdüğü için bağırsaklar ve mide sıkışıyor. Belki bundan olabilir, hamilelikte mide yanmaları mide ekşimeleri gaz çıkartmalar bu nedenle oluyor. Bana doktorum gaviscon şurup verdi iyi geldi. Eğer şikayetlerin devam ederse mide koruyucu vercem aç karna içeceksin ve kullandığın ilaçların midene dokunmasını engellersek mide şikayetlerin tamamen biter dedi. Sen bence doktoruna danışmalısın canım. O ne önerirse ona göre davran bence . Birine iyi gelen diğerine gelmeyebilir