Melike_ Merhaba arkadaşlar direk konuya giriyorum cevap verirseniz gerçekten cok sevinirim 19 haftalık hamileyim yüzüm oldukça tüylendi bu tüyleri nasıl aldıracağım şimdi mi aldirayim dogum yaptıktan sonra mi doğumdan sonra olursa lazer düşünüyorum tavsiye ettiğiniz lazer çeşidi var mı yoksa ağda ya da ip mi önerirsiniz
aysenarslan Melike_ eğer hamilelikte tüylenme olduysa dokunma bence cnm sonra dökülüyormuş çünkü benim doktorum öle söyledi alma bekle dökülcek doğumdan sonra dedi dökülmezse ondan sonra çaresine bakarsın demişti bence sende öle yap
Umtays1620 Melike_ bence dokunma derim bendede olmuştu kuaföre gittim sordum baktı beni dinlersen hiç elleme dedi iplede agdaylada sertleşir
Adel001 Melike_ valla ben yüzüme lazere gitmedim hiç doğumdanda sonra gitmem😕 iple, sapla hem tüt alınıyor hemde yüze masaj yani, ben yüzümde tüy bile olmasa öyle birini bulursam iple yüzümü masaj ettircem. Derini güzelleştiriyor
Merveeemmm Melike_ ben uzun zamandır aldırıyorum canım yüzümü ağda ile aldırıyorum hamileliğim boyunca da agdayla aldım şu an 38 haftalığım bence ağda yaptır doğumdan sonra da lazere git
Dugmeveannesi_ Canım iple aldırma sonrasında çok sert ve net bir şekilde siyah çıkıyor. Ben 2,5 yıldır agdaya gidiyorum açıkçası hiç lazer düşünmedim. Agdadan gayet memnunum.
Akdenizbebisi Dugmeveannesi_ şimdilik ağda ile idare et bence ama doğumdan sonra lazere gidebilirsin çok rahatsız oluyorsan ☺️
Akdenizbebisi Melike_ yüz için özel lazerler var onları araştır bence ucu küçük oluyor diğerlerini yapma yoksa kaşını saçını yakarlar 😅
Ask_H Melike_ lazer hamilelikte önerilmior ağda yaptır canım doğumdan 6 ay sonra yaptırabilirsn lazeri
hanifebozaslan27 Melike_ canım benimde yüzüm tüylendi sakin aldırma mahf edersin yüzünü benim ilk gebeligimde de oldu ama doğumdan sonra hepsi döküldü göbeğimde de çıkmıştı oda dökülmüştü sana tavsiye sakin elleme