htc-92 Bir haftadır sol böbreğimde ve alt kasık bölgemde zonklama tarzı sancı var. Enfeksiyondan mı acaba dedim ama eritrosit 18 çıkmış acil doktoru ilaç falan vermedi. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl geçirebilirim ?☹️