Sehzadee Hanimlar doguma 1 haftam kaldi Kizimiza henüz isim bulamadik. Bildiginiz güzel türkce isimleri yazin lütfen
Ay-se-tufnk Biz 21 haftaligiz kizimin ismi yağmur olcak insallah 😊 ama nisa,nehir,deniz,eda,elif naz isimleride guzel
Eliiffisikk Kızım olsaydı idil miray koymayı düşünüyorduk benim fikrimce güzel olduğunu düşünüyorum 🤗
Aycalyaa Sehzadee bizim kızımızın ismi alyadua olacak canım ama deva defne eliz meva şifa vera hera eslina elzem bunlar da güzel bence