Deletedmom402 antibiyotiği kullanmalısın ve bol su tüket. Doğuma az kalmş enfeksiyon ilerlerse bebeğe de geçer doğduğnda küvöze girip antibiyotik tedavisi uygulayabilirler. Kilo için de benim kordonda direnç ve tansiyon problemim vardı kızımda ve doktor 40 hafta da bile 3 kiloyu geçemez diyordu. Her akşam sahlep içtim, muz yedim her gün ceviz, maden suyu, nesquickli süt sabahları kaşarlı tost hep yedkten sonra sol tarafıma uzandım. Gelişim geriliği beklenmesine rağmen 37. Haftada 3300 51 cm doğdu kzım, doktor şok oldu inanmadı hatta ödemdir diye çıkışta merakla tarttıla şişi çok inecek dedi ama sadece 80 gr düşmştü kilosu, maşallah sonea da çok güzel topladı ilk ay 4800 olmuştu
heralde 40 haftayı beklesek 4 kgyı geçerdi 😂