Serifemsr İyi akşamlar ben şuan 26. Haftamdayim eşimin askerden gelmesine 32 haftalık oluyorum ve bir haftalık Karadeniz kaçamağı yapmayı düşünüyoruz kendi aracimizla sizce sıkıntı yaşar mıyım benim gibi yapmak isteyen varmı hıc acaba çok tereddutte kaldım ama eşimle tatile ihtiyacımız var gerçekten
Sirius223 Serifemsr buna en sağlıklı kararı doktorunuz verir. Sizi en iyi kendisi yönlendirir. Gebeliginiz de herhangi bir risk durumu yoksa, kendinizi çok yormayacaksaniz sorun olacağını sanmıyorum sahsimca. Yalnız 30lar biraz ağır geçiyor bilginize.
Tlysfk Serifemsr bende yaptım kara yolu ile yapacaksanız yolculuğu doktorum 3-4 saatte bir durup biraz yürü hareket et dedi sorun teşkil etmez dedi☺️
Mervettas Serifemsr agir geçmiyorsa hamileliğin agrin sizin olmazsa o zaman gideceğiniz dönemde cunku baya bir ilerlemiş oluyor hamileliğin sen duruma bakıp ona göre hareket edersin canm şimdiden ne desek boş olur bence arabada zorlanıp darlanabilirain ayakların sisebilir cunku Karadeniz’e araçla gitmek baya bir uzun sürüyor istanbuldaysan eger.ayrica ben 28.haftada Türkiye’ye gittim çok büyük değildi karnım agir da geçmiyordu hamileliğim 2 saatte çok sıkıldım bunaldım yürümek istedim yürüyemedim biraz yorucu oldu anlayacagin iki saat bile sen saatlerce araçla gitmekten bahsediyorsun 🤷🏻♀️
Serifemsr Sirius223 anladım teşekkürler bir sıkıntım yok cok şükür haftam gelmeden de doktora danisamiyorum yani ne olur ozamana bilmiyorum ama çok şükür ki hamileliğimde bulantim bile olmadı
Tlysfk Serifemsr yok trenle gittim hatta hiç bir şey olmadı uçakla 34.haftaya kadar seyahat ediliyormuş vakit varken gidin☺️
Degisken Ben çok ist—izmir gittim geldim. Yollarda 2–3 saatte bir durduk ben yürüdüm tuvalet ihtiyacı falan giderdim .hiç sorun olmuyordu.
Serifemsr Degisken Mervettas biraz uzun 8 saat sürüyor ama çok şükür simdiye kadar sıkıntım olmadı inşallah ozaman da olmaz
Luisluis Ben Giresun’da yaşıyorum eşimin izni 35. Haftaya falan denk geliyor Trabzon Rize gezelim diye düşünüyoruz memleketler çok uzak gidemeyiz diye. Ama açıkçası cesaret edemiyorum çünkü Karadeniz demek yayla demek dağ taş demek 😂 bence çok bişey anlamazsınız gezdiğinizden. Çünkü çok yorucu ve zor olur Karadeniz zor bir yer diye düşünüyorum
Luisluis Karadeniz yerine başka bir yer değerlendirin derim, görmediyseniz eğer Kapadokya romantik ve otantik bir yer bu mevsimlerde de çok güzel ben balayına gitmiştim kışın oraya hala da öZlüyorum, hamilelikte de çok zorlamaz diye düşünüyorum
Ebbbr Aslında çok güzel plan ikinizde motive olursunuz. Ama ben şuan 32 deyim bi yerlere gidelim dese eşim asla cesaret edemem. Çünkü zaten basınç var ve ayakta durunca yorulunca çok artıyor. Ve doktor bana 31 35 arası kendini koru yorma dinlen dedi bi sıkıntı olmamasına rağmen. Erken doğumu tetikleyecek bisey yapma dedi. Sen bilirsin çok yormadigin sürece kendini sıkıntı olmaz allahın izniyle.
FilizMert Haftamda heryere gidebilirken şu an 33.haftamda markete zor gidiyorum. Şişlik, ödem gibi sıkıntılarınız olmazsa gidebilirsiniz diye ümit ediyorum.
RuzgarsMommy Karadeniz yolları çok virajli dağ tepe dar yollar ben normalde gittim korktum hamileyken gidemem :/