Afranur Selam anneler normal Doğum icin neler yaptınız neler tükettiniz neler yaptınız ? Açılmanız olması icin ?
Cigdem0707 Ben de şurada bekleyelim.34+3um. Normal istiyorum.Sabah akşam yürüyüş yapıyorum hareketliyum.37 den sonra da merdiven ve squati yapacağım.Gerci evin 5.kat ve asansör yok en başından beri çıkıyorum zaten
Afranur Pilates merdiven inip çıkmak istiyorum 37 haftalığım birde peline masaji yapmayı planlıyorum bu hafta basliycam bunlara 🥰 başka neler yapsam diye sormak istedim yorumlasaljm birbirimize yardım edelim 🥰