Deletedmom124 Happpm ne olacak canım sende ya ben sürekli yiyorum içinde et yok zaten onların birşey olmaz yiyebilirsin
DamlaNur29 Happpm inanki öğlen paketa aldırdım eşime 3 tane dürüm yapıp yedim o kadar canım cekmiş sadece mide yanması yapıyor o kadar acı olduğu için al ve ye hiçte bişey olmaz etli olandan kork sadece
NurseB Happpm ben de sait yiyorum kalabalık bi yerde satan sürekli yeni paket açtığını bildiğim bi yer. Ama 2 3 hafta da bir yiyorum yani bi zararı olmaz bence
Esra1987 İçinde bulyon olduğu için çok sağlıksız buluyor doktorlar yemeyin diyorlar , yemeyin bence ama bi tane yiyin madem canınız cektiyse
Mavilianne Esra1987 O kadar çok yedim ki hamileliğim de çiğ köfteyi. Suan oğlum 3.5 aylık oldu çok şükür. Zaten doğunca baharatlı olduğu için yenilmiyor çok fazla benden size tavsiye hamileyken yiyin