Yenianne26 Merhabalar, son bir kaç gündür hafif kasık ağrım ve vajinam da aşırı ağrı gibide değil acı gibi özellikle yürürken canım çok yanıyor ara ara bel ağrımda var. Cuma günü kontrol var ama böyle olanlar var mı aranızda normal mi yoksa doğum belirtisi mi
kayramom1 Yenianne26 bizde 36+2 tiz bacak ağrısı bel ağrısı çatı ağrısı ne ararsan var sanki dövmüşler beni ya her yerim dökülüyor resmen
Symirna Yenianne26 ayni belirtiler bende de vardi iki gun once gittim doktora pelvis kemiklerin yavas yavas aciliyor vucut kendini doguma hazirliyor dedi🙈alt karnimda hep sanci var dediginiz gibi vc de bile ayni sorunu yasiyorum😔yurumek cok zor:( Allah hepimizin yardimcisi olsun bir avazda cumleten bebislerimize kavusalim insallah bunlar gelir gecer🙏🏻❤️😘
2202020 Yenianne26 vajinada ağrı bacaklarıma doğru batmalar oluyo ufak tefek zayıfım çocuk sıkışıyomu diye düşünüyorum 🤔 gunduzlerı iyiyim geceleri ağırlaşıyorum resmen
Nurhnm Aynı ağrı ve acı bende de var 🤦🏻♀️ sanki vajinanın içersinde yara falan varmış gibi acı hissediyorum. Kemiklerim ayrılıyomuş gibi ağrım var. Doktorum bu gün normal dedi vücut kendini doğuma hazırlıyormuş.
Yenianne26 Nurhnm vajina da olan ağrıyı veya acıyı tarif edemiyorum yatınca da çok geçiyor sayılmaz çözemedim afedersiniz ama wcdi de peçete kullanırken bile canım acıyor
Nurhnm Aynı şeyi yaşıyoruz sanırım günlerimizde aynı. doktora beni doğuma al diyesim var yattığım yerde dönemiyorum bile ağrıdan 🤦🏻♀️
Hazal91 36+1 kasık ağrıları, sonrasında belime vuran ağrılarım oluyor. Rahimde aşırı baskı hissediyorum.
wita Hazal91 banada adet agrisi gibi agri giriyo uyur uykumdan fırlıyom ve rahimde baskı cok oluyo bu gun dedim ya eli ya kolu cikcak 😒
Yenianne26 Symirna Amin inşallah az zamanımız kaldı şuan doğsalar bile erken doğum sayılmıcak Allah İn izni ile ❤️
Cansinsen_ Yenianne26 aynen canım vucut kendini doğuma alıştırıyomuş ara ara yürüyüş yap çok yorma kendini
Neb 36+1 aynı şikayetler bende de var dün doktora gittik bebeğin kafası aşağı inmiş o baskı yapıor dedi 10 güne olur doğum
busraa_01 Yenianne26 Bende bugün 36 oldum ınanki dik yürüyemiyorum canim çok fazla alt tarafımda baskı var adım attıkça batıyor resmen.35 haftada 1 cm açılma vardı haftaya kontrolüm var bakalım doktor ne dicek doğum yakın midir bende bilemedim