Tavsiyelerinizi alabilir miyim ?devlet hastanesine gidiyorum Doktorum decavit Demir yeterli demişti ama ben Omega 3ün gerekli olduğunu düşünüyorum balık yiyorum 10 günde bir falan.Günlük 3 tane ceviz de yemeğe çalışıyorum ama decavit bırakmadan ne Almam gerekir