Kızlar bir iki gün önce kan testi verdim tsh değerim 3.25 çıkmıştı doktorum birde dahiliye git oda baksın dedi oda kan aldı netten baktım sonuç 16 böyle bisey olabilir mi saçma değilmi yarin doktora gidecem gostericem ama bilgisi olan var mi bir anda üçten 16 ya çıkması