Aslima Kızlar doktorum gün verdi 19+2 ye denk geliyor sizce normal mi erken mi acaba. 18 24 arası diyebiliyorum yani 20yi gecsekmiydi. Sizler ne zaman yaptırdınız
UraSsmom Aslima Erken sanki 🤔 Ben 24+4 de yaptırdım gerçi bende çok geç kalmıştım ama doktor hatasından dolayı oldu seninki de çok erken geldi bana
Hopmummir 20 ile 24. Haftalar arasında zaten ben 22. Haftamda girdim dün hatta herşey tam oturmuş oluyor daha ney görebiliyorlar
UraSsmom Aslima Doktorunla Bi konuş istersen canım yada kontrolüne 1 hafta geç git sonuçta 24 e kadar vaktin var tam 20de olmuş olursun
Deletedmom124 Aslima bir sorun bakalım bana ancak organ gelişimi oluyor dedi doktor bu tarihe verdi ideal zaman dedi