Simba Arkadaşlar saçlarımın dipleri bembeyaz maalesef doktorum 12. Haftadan itibaren bitkisel boyayla boyayabilirsin dedi ama kuaförlere güvenemiyorum bu konuda 😔 bildiğiniz , kullandığınız bitkisel boya markası var mı acaba
Dkk Simba bende 12.haftadan sonra boyattım. Marka bilmiyorum ama kuaförüme güveniyorum .beyazlarım inanılmaz fazla benimde . Bitkisel olduğu için beyazları tam kapatmıyor. Ben boyayı sürdürüp direkt eve geldim evde yıkandım . Doktorum kuaförde kalma dedi
isimsizbebek Simba bende 9. Ayımda kuaföre boyattım inoa marka kullanıyor genelde kıaförler. Organik boya olarak boyattım gerçekten kokusuzdu
Damlaustglu Simba Watsons’ta BioMagic bitkisel boya çok kaliteli Gratis’tede var diye biliyorum araştır istersen