Tansiyon çok riskli bir durum. Sürekli ölçmeniz gerekiyor sizin sınır olaraj 14 e 9 demişti doktorum eğer öyle olursa hemen gel demişti. Çok tehlikelidir gebelik zehirlenmesi erken doğum belirtisidir. Doktorunuz daha iyi bilir tabi sizin durumunuza nasıl davranacağını. İnşallah sağ salim geçer hamileliğiniz.