Dkk Kızlar 22. Haftamdayım göğüslerim ucu kurumaya ve kaşınmaya başladı. Zeytinyağı sürmeyi düşünüyorum da çamaşırıma bulaşmaması için ne yapmalıyım ? Sizler neler yapıyorsunuz ?
Elifffnaz Dkk bende 16 haftalık hamileyim ve aynen sizinki gibi benim de aşırı kaşınmaya ve koyulaşmaya başladı. Bende geçen akşam biraz zeytinyağıyla masaj yaptım ama hala aynı🤷♀️
Burcu089 Dkk Philips Avent in göğüs kalkanı var. Ben de sipariş verdim gelmesini bekliyorum. Gelir gelmez göğüs ucu kremine başlayacağım
Bsecill Dkk göğüs ucu pedleri var onu koyabilirsiniz yada makyaj temizleme pamuklarıda gayet kullanışlı oluyır
Dkk Elifffnaz ben becerebilirsem her akşam sürmeyi planlıyorum . Fakat çamaşırıma bulaşmaması için ne yapacağımı bilmiyorum
deletedmom220 Canım ben hakiki zeytinyağı sürüyorum bulaşmaması içinde bişi yapmıyorum bulaşmıyoda yediriyorum böyle karnıma bacaklarıma falanda sürüyorum hatta çamaşırlarımda leke falan olmadı 🙄
Elifffnaz deletedmom220 aynen bende öyle yapıyorum karın bölgesine de kasık bölgesine de iki günde bir inşaallah doğuma kadar bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum
Burcu089 Dkk bence her durumda gerekli. Emzirirken süt topluyor, göğüsün daha çabuk iyileşmesini sağlıyor. Benim şuan 29. Haftam bu sıralar başlayacağım kreme
HaticeNilay Dkk Bence göğüs pedi falan koyunca çekiyor yağı kremi falan Bi arkadaşım buzdolabı poşerini kare kare kesip koymuştu hem yağı emmez hem nemli tutacağı için çatlakların kapanır.. Bende hamileyim çok şükür şuan Bi sıkıntım yok... İlk haftadan beri hep nemlendirici kullandım şuan 33 haftayız Bi sıkıntı olursa bende bunu uygulayacağım. Söylemek istedim biraz uzun oldu hakkınızı helal esin😊😊
deletedmom220 Dkk yani istersen peçete vs bişile dene benimki bulaşmıyo genelde duştan sonra sürüyorum
Cherry5 Hafta kontrolümde hametan krem verdi bana doktorum ben daha bir şey söylemeden göğüs ucuna artık bunu sür her gün dedi
Dkk Cherry5 ben doğrumdan sonra da kullanmamız gerekeceği içimiz zeytinyağı tercih edeyim diyorum . Emzirmeden önce ne kadar yıkarsam temizlersem de kalırsa diye endişe ediyorum
Dkk Burcu089 kalkan dediğiniz şey krem değil dimi 😳 ben değil siye biliyorum da aklım karıştı kusurs bakmayın
Burcu089 Elifffnaz yok plastik bir aparat. Ama krem sürdüğünüzde alan bırakıyor, hava alan göğüs daha çabuk iyileşiyor, çamaşır göğse değmiyor. Ayrıca emzirdikten sonra sızan sütü orda topluyor, yine çamaşıra bulaştırmıyor